Monday, 18/12/2017 | 9:00 UTC+1

Dieta Oxy

Dieta Oxy

Dieta Oxy, powstała bardzo nie dawno, jest to dieta proteinowa. Jej zasady są podobne do tych zawartych w diecie Dukana. Według autorów diety, jest ona o wiele lepsza niż białkowa dieta Dukana i nie wypływa nie korzystnie na organizm. Jednak nie każdy z nas może ją stosować.

Nowa dieta Oxy, składa się z trzech etapów, których trzeba ściśle przestrzegać, aby były widoczne jej pierwsze rezultaty. Według twórców diety Oxy, można na niej schudnąć do 15 kilogramów tylko w trzy tygodnie. Na stronie nowej diety, zamieszczona jest informacja o tym, że dieta Oxy zostało dopracowana przez ekspertów, nie trzeba zatem bać się chorób wynikających ze spożywania niszczycielskich dla organizmu diet. Nie pływa ona nie korzystnie na wątrobę, nerki (w przeciwieństwie do diety Dukana). Stosowanie nowej diety ma poprawić kondycję naszego organizmu.

Na czym dokładnie polega nowa dieta? Składa się ona z trzech etapów, każdy z nich trwa 7 dni. Podczas całej tej diety, przyjmujemy produkty antyoksydacyjne, robimy tak zwane OXY shake. Taki płyn robimy z kefiru, otrąb pszennych oraz owoców żurawiny. Jeśli jest pity regularnie, zgodnie z wyznaczoną dietą, to usuwa on toksyny z organizmu oraz czyści drogi moczowe. Przez co ma on zapobiegać skutkom ubocznym, jakie występują podczas stosowania diety proteinowej. Nie będzie trzeba, zmagać się z spadkiem kondycji, uczuciem ciężkości, zmęczeniem ale i również nie będzie problemów z wątrobą, nerkami czy wypróżnianiem.

Etap pierwszy nazywa się Fat Burning. Podczas tego etapu, spala się szybko tłuszcz, a w codziennym menu, znajduje się w większości białko zwierzęce. Nie jest one jednak podawane w ilości, jaka zaszkodziła by naszemu zdrowiu.

Etap drugi to Step. W tym etapie, do naszego jadłospisu dojdzie również białko roślinne, podczas tego tygodnia mamy utrwalić efekty diety.

Etap trzeci nazwany jako Balance. Ma on unormować cały proces odchudzania, dzięki któremu nie uświadczymy skutku jo-jo. Podczas tego tygodnia, będziemy przyjmować już ustabilizowany jadłospis, składający się z odpowiedniej ilości tłuszczów, białek i węglowodanów.

About

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *